Bez Pasta ve Çıngıraklar

 Canım arkadaşımın doğumu 2 hafta önceden olunca kafamda tasarladıklarımı yapmaya fırsat kalmadan hızlandırılmış tur hazırlık yaptım.Çıngırakları paylaşmıştım bir akşam onları diktim.Evdeki bir kutuyu yapışkanlı güzel bir kağıt ile kapladım.Aldığım hediyelikleri içine yerleştirip güzel bir paket yaptım.
Bebek için Molfix'in göbek oyuntulu bezinden aldım, tavsiye ederim ben kullanmıştım bu fırsatla arkadaşım da denemiş olacak,bebeğin göbeği dışarda kalıyor.3 katlı bir bez pasta yaptım, kendi yaptığım kurdela fiyonklarla süsledim en üste ise peluş bir ayıcık yerleştirdim.Beyaz kristal tül ile paket yaptım.
Çok güzel tepki aldım arkadaşım ve misafirlerinden hele de bez pastaya kıyıp ta bezleri kullanmayacak galiba arkadaşım.
Tatlı kızını kokladım, pamuk gibi tenine dokundum çok güzeldi.Dünyanın en tatlı bebeğini doğuran güzel anneler şımartılmayı hak ediyorlar.
Çıngırak ve bez pasta konusunda fiyat bilgisi için dükkanıma beklerim.