PUF PUF ÇINGIRAKLAR


Canım arkadaşımın dünyaya yeni gelen fıstığı için yaptığım çıngırakları paylaşmak istedim.Yapımı kolay, zevkli.Mikrofiber kumaş kullandim, yuvarlak bir şekil kesip (ben kase kullandım) ve istediğiniz kurdelaları istediğiniz uzunlukta kesip aralıklı olarak kesip elde diktim.içine boncuk elyaf doldurdum ve de çıngırak olarak kızımdan kalan süpriz yumurta kabını kullandım(içine 4-5 adet boncuk koydum.) İşlemesini dikmeden önce yaparsanız daha kolay olur ben malesef diktikten sonra yaptım bayağı zorlandım.Kendinizce bir yüz çizip işleyin size kalmış.Yumuşacık çıngırağımız hazır.Baykuşta ise daireyi değiştirdim ve keçe ile göz ve burun kesip diktim, kurdelaları kanat ve ayaklarmış gibi o bölgelere diktim.Güle güle kullansın fıstığım.Bebekler için işitsel, görsel duyularına hitap edecek ve diş kaşıma döneminde kurdelalarına bayılacağı sağlıklı bir ürün.Yapmak isteyenlere kolay gelsin.Facebook sayfama ve dükkanıma da beklerim.